Monday 23 November 2009

Μικρες απολαυσεις.. ?

Ε, δεν αντεχω το σκεφτομαι τοσες ωρες. Θα σκασω.. Γιατι ενας ανθρωπος ν' ανοιγει μαγαζι και να το ονομαζει "Le Passe Composé";;; Ελλειψη φαντασιας; Ρε φιλε τοσες χιλιαδες ευρω ξερασες για να το φτιαξεις, δωσε ενα ονομα με νοημα! Τι να περιμενω μετα; Το Futur Proche;; Το Imparfait;; Το 'χουμε καψει τελειως ομως γι' αυτο δεν παμε μπροστα. Με παρελθοντικο χρονο δεν παμε πουθενα.
...
Σημερα ειδα μια ταινια που τελικα ο πρωταγωνιστης δεν ειχε την γυναικα που αγαπησε, και χαρηκα πως για μια φορα στην ιστορια, αμερικανικη ρομαντικη ταινια, δεν θα ειχε ευχαριστο τελος. Αρχιδια τελικα βρηκε αλλη και την παντρευτηκε!
Επειδη ετσι γινεται παντα. Αγοραζεις δακτυλιδι για την Α, αλλα επειδη αυτη σε εγκαταλειπει εσυ το δινεις στη Β και ουτε γατα ουτε ζημια! Συνεχιζω να βρισκω προβλημα με την φαντασια μας..
Και μετα λεω πως οι δικιες μου ιστοριες δεν ειναι καλες! Αρχισα να εχω πιο πολυ αυτοπεποιθηση μετα απο το αποψινο ξενερωμα.
...
Επισης αντιμετωπιζουμε γενικα προβλημα με το φλερτ! Το εχουμε μπερδεψει με το "θα πιαστουμε στο ξυλο¨. Δεν λεω να κοιταζεις επιμονα τον αλλον, αλλα καντο πιο διακριτικα και πιο γλυκα. οχι λες και σου ειχε σκοτωσει την μανα, την θεια ή δεν ξερω και γω τι .. Κι αφου βλεπεις πως δεν εχεις ανταποκριση τι το παλυευεις;; Θα σου φυγει το φρυδι απ' την θεση του, ποσο πιο ψηλα θα το ανεβασεις επιτελους;; Ελεος! Το φλερτ πια θεωρειται Θρασος. οχι Θαρρος!
Σημερινη συμβουλη: Να κερνας σφηνακια! Cheers! αυτα τα πινω για μενα!
...
Το ζωδιο μου λεει πως θα δω φιλους απ' τα παλια.. Ετσι ειπε η Ειρηνη, λεμε τωρα! Τελικα ειδαμε! Αλλα, ε πσιτ, μην το παρακανουμε! ή αν γινετε να διαλεξω εγω τους φιλους. Σου γραφω μια λιστα, δεν με πειραζει.
Τωρα που ειπα λιστα, φετος τι ζηταμε απ' τον Αη Βασιλη;;
Καπου διαβασα πως το πιο σεξυ πραγμα σε μια πολη ειναι η Βεσπα! Λες να ζητησω βεσπα;; Αλλα για να παρω την βεσπα πρεπει να παρω και την αδεια. Και για να παρω την αδεια πρεπει να ξυπνησω πρωι. Ο Αγιος δινει επιταγες; Νομιζω το προτιμαω..
...
Ξυπναω χθες στις 3 το πρωϊ για να πιω λιγο νερο.. Το γνωστο μου συνηθειο! Κι ακουω κατι αθλια γελια, αηδιαστικα σαλιαρισματα και τελικα συνειδητοποιω πως ηταν η γειτονισσα μου μαζι με τον γκομενο της, μετα το σεξ. Και να σου η τριχα καγκελο, και το δακρυ να μου φευγει δειλα δειλα.. Αναμνησεις!! Χωρις να λενε κατι το ιδιαιτερο για να επανελθω, δωστου γελια και χαρες!! ο τυπος γελαει χαλια ομως! Λες και του πατας το λαιμο, εκει στο λαρυγγι ρε παιδι μου.. Αυτο κρατησε μεχρι τις 5. Τα νευρα μου ειχαν βαρεσει κοκκινο. Το ξερω κοπελα μου καιρο εχεις να κανεις σεξ, δεν λεω κι εγω!.. Αλλα δεν φταιει κι ολος ο πρωτος οροφος!! Για ακομη μια φορα καταληγουμε στο οτι οι Γαλλοι δεν εχουν ακομη ανακαλυψει την ηχομονωση.. Και επισης σεβομαστε το προβλημα της δημιουργου κι Αναζητειται επειγοντως: Σεξ!! Γιατι οπως ειπε και μια φιλη, ονοματα δεν λεμε " στο τελος αντι για προφυλακτικο θα χρειαζομαστε γεωτρυπανο". Αυτα ειναι!! Μικρες απολαυσεις της ζωης σου λενε μετα!

Απορια!! Γιατι στο msn οταν μιλας σε καποιον που ειναι offline (βλεπε Ελενη που της γραφω εδω και μια ωρα!) καθε προταση που γραφεις, σου απανταει αυτοματα ΟΚ; τι ΟΚ ρε μαλακα αφου μονη μου μιλαω.. Που σαι μαριιι ;;;;