Friday 20 November 2009

Καλη μας αρχη!!

Εμμ. Λοιπον! Κατι καινουργιο, κατι διαφορετικο.
Φτανει πια το μαυρο, τελος τα δακρυα. Καιρος να δουμε την τρελη πλευρα της ζωης, να τρελλαθουμε και 'μεις μαζι της. Αφου μια ζωη την εχουμε. κι οσο δεν την γλενταμε, μας γλενταει αυτη ή καλυτερα μας τυρανναει (πως σκατα γραφεται; με δυο Ρ ή δυο Ν??!)
Τις τελευταιες μερες εκανα μια μικρη αποχη απ΄το γραψιμο. Οι λογοι ειναι .. η εξαρτηση και η πορωση με το Treasure Madness, ενα απ' τα παιχνιδια στο Προσωποβιβλιο, που στο τελος της μερας απλα βλεπεις παντου φρουτακια, νεκροκεφαλες, κοκκαλα και χρυσο.. Αλλα δεν μπορεις να σταματησεις. (Εκανα αποχη και τεσσερις μερες απ' το τσιγαρο. Αυτο ηταν πολυ πιο ευκολο αλλα ουτε εκει αντεξα για πολυ.)
Δευτερος λογος.. Ουδεν σχολιο γι' αυτον. Παμε για τον τριτο! Ε ναι μαθηματα, πανεπιστημιο, μια γαμημενη παρουσιαση που μου ειχε βγαλει την πιστη! αλλα εσκισα! και εχει δυο μερες τωρα που ειμαι μες την τρελη χαρα απ' το πρωι που ξυπναω! Πινω το καφε μου με Παριο και "Καλημερα τι κανεις;" Με Γιοκαρινη και ο,τι αλλο βαλει ο νους σας..
Αποφασισα λοιπον σημερα, ή καλυτερα συνειδητοποιησα πως υπαρχει και η θετικη πλευρα στη ζωη! Πως εχω διπλα μου ανθρωπους που μ' αγαπανε, πιστευουν σε μενα (κι αλλους παλι που δεν, αλλα στα αρχιδια μου), ανθρωπους που μου λειπουνε σε καθε στιγμη. Μου λειπει το καψιμο του εγκεφαλου τους. Η τρελα τους! Τα γελια τους..
Ενας φιλος, εγραψε πως "Η ζωη ειναι μια ευθεια, μην την ψαχνεις σε κυκλους."
Αγαπημενε μου, χαιρομαι πολυ που γυρισες κι ας περασαν χρονια..! Ελπιζω η μυρωδια απο μελανι να σ' ευχαριστησε οσο εμενα οταν διαβασα το κειμενο σου. Και οπως σου ειπα περναει μηνυματα!
Εμενα μου αφησε αυτο! Παμε μπροστα! Χωρις τρίπλες και πισινες! Ευθεια, μονο ευθεια! Και τα καλυτερα ερχονται! Αν και δεν με νοιαζει, ειμαι καλα! και μου αρκει!
Πεθυμησα πατριδα! Πεθυμησα οικογενεια, ζεστασια! Χειμωνας! Θελω καστανα και μαλλι της γριας! Πεθυμησα την Μαμα μου να γκρινιαζει πως κοιμαμαι συνεχως, την μικρη μου αδελφη να τραγουδαει Σακη και να θελω να την σφαξω στο γονατο !! Πεθυμησα βολτες στη Μακαριου, εννοειται με αυτοκινητο.. να 'ναι ολα στολισμενα και εγω να λεω "του πουστη παλι χωρις γκομενο θα γυρισω τη χρονια".
Μα την νεα χρονια θα την υποδεχτω μαζι με πλιν κατι βαθμους, τους πιο καμενους ανθρωπους, με χιονι ελπιζω γιατι μου κανει πιο ωραια την εικονα, στην παραμυθενια πολη της Γαλλιας! Στρασβουργο και παλι..