Friday 27 November 2009

La Vie En Rose!

Αααχ.. Ειδα ξανα κι αποψε το Jeux d'enfants μεθυσα και παλι με το "La vie en Rose", αλλα δεν τολμαω. Αυτο ειναι το προβλημα ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΩ!! Ενω θελω τοσο πολυ να παιξω ξανα αυτο το παιχνιδι.. Να τραβησω μια γραμμη κι απλα να πω Cap ou pas Cap ??? Σκατα. πεντε βηματα πισω. Θυμος. Μαλλον μεγαλωσα!
Και στο κατω κατω λεμε παντα Cap! Τι cap; Τολμας να κατσεις να σε χτισουν;; ...Ωραιο αλλα. Για παντα!
Χθες ειδα και το 4 του Παπακαλιατη.. Η σκηνη που την πηγαινε βαρκαδα δεν θυμισε λιγο Notebook;; Καλα ολη η σειρα θυμιζει λιγο απ' ολα.. αλλα ρε παιδι μου εκεινη τη σκηνη, αν σταματουσαν να ταϊσει η κοπελια τις παπιες θα μου φαινοταν πολυ λογικο, αν εριχνε και μια βροχη μετα! Μια ομορφιαα..
Που το 'χω ξαναδει, που το 'χω.
Καλα να παθουμε, μας ειχε κλεισει για δυο χρονια τα ματια για να μας πει στο τελος πως ηταν ονειρο.. Επειδη καθε βραδυ οταν παω για υπνο βλεπω πως εχω ενα τυφλο φιλο ηθοποιο, ειμαι ερωτευμενος με μανα και κορη κι εχω και δυο φιλες λεσβιες για καβατζα.. Α οχι αυτο ειναι απο αλλη σειρα. "Δυο μερες μονο". Τοσο κρατησε! Ειλικρινες τιτλος! Δεν εχω παραπονο..
Στην προηγουμενη μου αναρτηση ειχα σχολιασει μια αμερικανικη ταινια κι οχι με τα καλυτερα μου σχολια, και για μεγαλη μου εκπληξη σημερα, συναντησα δυο αλλες αναρτησεις για την ιδια ταινια που ελεγαν τα καλυτερα λογια.. Η πλειοψηφια νικα, χαλια η κριτικη μου! Αρα κλεινω εδω το σχολιασμο για τις ταινιες! Την επομενη φορα ισως σχολιασω κατι απο αθλητικα. Στο τελος θα καταληξω να σχολιαζω τον καιρο! Εγω κι η Πετρουλα! Εγω θα αρχιζω, αυτη θα τελιωνει κι ο Θεος βοηθος..
Σημερα κατεβηκα στη πολη, για ψωνια .. Ναι ηταν ενας μεγαλος περιπατος. Κρατησε μονο 30 λεπτα. Ειναι ολα στολισμενα, εχουμε μπει για τα καλα στο κλιμα των Χριστουγεννων. Αν και για καποιο λογο εχουμε ξεχασει το πρασινο παραδοσιακο ψηλο δεντρο με τα ωραια στολιδια. Υιοθετησαμε το μπλε με ασπρο που αναβοσβηνει καθε τοσο.. Δεν ξερω γιατι αλλα τελοσπαντων, εγω χαρηκα οταν ειδα τον πρωτο Αη Βασιλη για φετος!! Ναι, εκει στο Καρουζελ να βγαζει φωτογραφιες με τα παιδακια.. Λιγο νωρις βεβαια αλλα ηταν μια ωραια πινελια στην ολη εικονα.. Το κακο ηταν η φωτογραφος! Με ροζ μαλλι και ξυρισμενο το μισο της κεφαλι.. Αν ημουν παιδι θα τρομαζα..
Κι ενω ολα πια θυμιζουν Χριστουγεννα, εμενα μου θυμισαν για τα καλα πως εχω την γαμημενη Εξεταστικη. Ναι ναι φτασαμε κιολας στο τελος του εξαμηνου.. Τι μαθαμε; Εγω προσωπικα τιποτα.. Τι θα γραψω;; Τιποτα αλλα ξερω τι θα παρω.. τον μπουλο !! La vie en Rose;; Ναι καλα τραγουδα!! Αντε και καλα κρασια!!!