Saturday 16 October 2010

Et puis je fume..

Χαιρετώ απ’ το κρύο Montpellier. 
Καλά ενε τζαι τόσο κρύο, μουρμουρώ όπως πάντα..
Λοιπόν έχουμε και λέμε… Έτσι μπαμ μπαμ γιατί έχουμε τζ’ άλλες δουλειές.
1ον. Εκατάντησε κουραστικός. Ας τον σταματήσει κάποιος. Κάθε τρεις τζαι λίο κάτι θυμάται να αποφάσισει, τζαι να κάμει μια ολόκληρη χώρα να ξεσηκωθεί, να παραλύσει, να φυρτεί της απεργίας.  Ο λόγος για τον κύριο Sarkozy, που έσχει το βίτσιο, γουστάρει το αλήθκεια, να παγώνει την χώρα. Πως γίνεται ολόκληρη Γαλλία που τις 20 του Οκτώβρη να έσχει έλλειψη καυσίμων..;; Και τί μετά..; “παίρνω ένα ποδήλατο και φεύγω για τ’ αδύνατο..”;;
Βέβαια εν να μου πείτε ο δικός μας εν καλύτερος; Τρεις κουβέντες τον βάλεις να σου πει στα αγγλικά τζαι εν τα καταφέρνει. Έννε ανάγκη που εν ξέρει ιστορία, πολιτική και όλα τα σχετικά, εν ξέρει ούτε ξένες γλώσσες. Τι σκατά έκαμε τούτος ο μιτσής στο σχολείο; ..Γιατί ούτε στη γυμναστική επίενε, εν δεδομένο!!
2ον. Κύπριος στις Η.Π.Α., έταξε ένα εκατομμύριο δολάρια σε όποιον πάει να ξεβρακωθεί μπροστά που τον Ομπάμα! Εβρέθηκε ένας θκυο φορές πελλός, τζ’ επίε! Τζ’ εξαβρακώθηκε..! :/ (τι να πεις!)
Αλλά επειδή ο Κυπραίος, εν κυπραίος, αποφάσισε πως εν θα του δώκει τα λεφτά αν δεν επιβεβαιώσει ο Ομπάμα το συμβάν. Τζαι ο θκυο φορές πελλός, έστειλε μήνυμα του Ομπάμα (όπως στέλεις του Γιώρκου ασπούμε, τόσο απλά)  τζαι είπε του να φκει να πει οτι είδε τον τίτσιρο για να μεν χάσει τα λεφτά! Τζαι σκέφτου ολόκληρος Ομπάμα να φκει να πει, “Ναι είδα το πουλί του τάδε προχτές! Τζαι έσχει την τοοση”… Ρε μαλακαα πάμε καλά; Που τζίνο που πίνουν, αλήθκεια θέλω τζαι εγώ!! Εν που τούτα που ακούεις τζαι λουβάς που το γέλιο, τζ’ ότι τζ’ αν έσχεις, εξίασες το πηλέ!
3ον. Μα τι να πω για το 3ο? Που να χωστώ βασικά; Έσχει τόσα χρόνια, κάμω την φοινιτζιά! Έφκαλε το Χ, εκατάπια το, έφκαλε τις Τάσεις Αυτοκτονίας, εδυσκολεύτηκα λίο, αλλά εχώνεψα το! Τις Τσούλες εχόρεψα τες τζιόλας γιατί αρέσαν μου.... Αλλά ως δαμέ!!
Το Αγάπη είσαι εσύ, λυπούμαι Αννούλα του χιονιά! ΑΛΛΑ Αρνούμαι να το τραγουδήσω, να το χορέψω, γενικά να το ακούσω ως το τέλος! Η πρώτη στροφή ήταν αρκετή! Γιατί αν δεν ηφκάλεις τραούδι το 2010 που να μιλά για κομένα νύσχια, τζαι σούσαμια που κουλούρκα εν είσαι άδρωπος! Εν είσαι ο Καρβέλας εκατάλαβες;
Τζι έχω τον ικανό το επόμενο που να γράψει να μιλά για τις μεσοδακτυλιές του! Που τζίνα τα παρατράγουδα που γράφει για την εκπομπή της Πάνια, που τζίνα εν να διά τζαι της Βίσσης. Αλλά τζαι τζίνη, άλλη αχάπαρη! Δηλαδή, που να ξεκινήσει το “Face to Face” με τον Ρουβά εν να φκαίνει να του τραουδά για τα κομένα νύσχια του τζαι να τρίφεται πάνω του;  Ή για σουσάμια, παξιμάθκια τζ’ αλμυρά! Τζαι την ευγενή χορηγεία φέτος, αντί να την έσχει ο Johnnie Walker, εν να την έχουν οι φούρνοι Ζορπά;;;;
4ον.  Στα πόσα είδη μαλάκα είμαστε;; 46 -47 ?!! τζαι πάμε κόμα..! τζαι δώστου γέλιο, τζαί δώστου πίεση! Τζαι εν ώσπου να της δώκει τον πάτσο τζαι να θωρεί αστερούθκια.. Θελώ τζι εγώ να το κάμω τούτο, η αλήθκεια! Επειδή ως γνωστόν υπάρχουν πολλοί τρόποι για να αγαπάς.. Εγώ ευτυχώς που ‘χω τζαι ταλέντο, γιατί αν δεν το ‘χα με τούτο, πεε! εν θα με αγάπα κανένας, εν θα είχα φίλους.. (ναι ok, ξέρω ότι ήταν να ‘χα φίλους, μεν αντακώσετε τα τηλέφωνα ούλοι σας τωρά για να το διαψεύσετε. Για να το λαλώ εγώ, κάτι ξέρω.! Που τζίνα που μου ‘μαθε ο ξερόλας μη χέσω.) 
5ον. Μεν ξανακούσω την ηλίθια ατάκα « Τυχαίο, δεν νομίζω».! Στ’ αρχίδια μου αν νομίζεις, τζ’ αν δεν νομίζεις. Copάες ούλοι σας..! Κρουσμένοι!! Μαγκωμένοι! Ότι σας μπίουν πιπιλάτε το, κανεί εν ενεκατσιάσετε;;
6ον. Ακόμα να δω Xfactor! Φοούμαι η αλήθκεια.! Επαρέτησα τζαι τα Μυστικά της Εδέμ, τζαι την ζωή της άλλης, επειδή παν λίο με το κούντημα, παν λίο με το στανιό τους, τζαι ώσπου να μας πουν ήντα που να γίνει εν να φαν την δική μου ζωή! Θωρώ όμως Grey’s Anatomy, τζαι δε τζαι να δεις τις νύχτες εν τζιμούμαι..!
Αρέσκει μου που ήταν τζαι μπαμ μπαμ τούτο! Πάλε έγραψα θκύο σελίδες, η αθκιασερή…! Έχω τζ’ άλλα να πω, αλλά την επόμενη φορά, γιατί αν κλείσουν τα πανεπιστήμια εν να είμαι ακόμα πιο αθκιασερή..! Τζινη την Αγγλία, η αλήθκεια σκέφτουμαι την σοβαρά, μες τον Νιόμβρη!
-       Έτσι shella ;;
-       Έτσιιι shellooo μου!!!  ....τα φιλιά μου!