Friday 11 January 2013

Μεταξύ μας.


08-01-13 Τρίτη

Σ’αγαπώ για όλες εκείνες τις φορές που δεν σου το είπα. Σε χαζεύω στις φωτογραφίες και σαν παιδί χαμογελώ ανυπομονώντας να ‘ρθει το βράδυ για να βρεθώ κοντά σου. Θέλω να είμαι κόντα σου. Θέλω να ακούω τον παλμό σου κρατώντας σε αγκαλιά. Πια τα δύσκολα έχουν περάσει. Αν μας περιμένουν τα χειρότερα δεν το ξέρω, μα προσπαθώ να μην τρομάζω τον εαυτό μου.

Σ’αγαπώ για όλα εκείνα τα φιλιά που δεν έσκυψα να σου δώσω. Για όλες εκείνες τις φορές που δεν ανταπέδωσα το χάδι. Σ’αγαπώ και μου λείπεις ήδη. – Μόνο που αυτή τη φορά δεν ξέρω τι να πω για να αλλάξουν όλα. Μόνο που αυτή τη φορά έχω πραγματικά κουραστεί. Καθισμένη σ’ένα παγκάκι σε περίμενα εκεί στο κρύο, περίμενα απο ‘σένα να αλλάξεις τα πράγματα, να τους δώσεις ξανά πνοή, να με πάρεις απ’το χέρι να αρχίσει ξανά ο χορός. Περίμενα να δω, να δω εσένα.

Σ’αγαπώ κι ας μην έφτασες ποτέ σε ‘μένα όπως σε ήθελα. Όπως σε περίμενα. Τα χαμόγελα να θυμάσαι μόνο. Τις στιγμές. Τις εικόνες.
Σιωπηλά πάντα θα μου λείπεις, 
                     θα σε σκέφτομαι. 
                              Θα σε νοιάζομαι,

                             θα Σ’αγαπώ..  Το Ακριβό. __